מידע למנויי נטלי

מידע למנויי נטלי

אנחנו כאן בשבילך

מוקד שירות הלקוחות עומד לשירותך
בימים א’-ה’ בין השעות 8:30-15:30

בטלפון 1800-555-222 

בכתובת מייל ContactUs-sherut@natali.co.il

בפקס 03-6076180

למחייגים מחו”ל 972-3-6076111+

מידע והטבות למנויי נטלי

ידיעון מנויי נטלי

מגוון רחב של מידע למנויי נטלי

מכשיר הקרדיו סים של נטלי

קרדיו-סים בחו"ל

אתכם גם בנופש או נסיעה עסקית

מאמרים

אולי יעניין אותך לקרוא

מאמר: והדרת פני זקן

"והדרת פני זקן" כציווי

תוחלת החיים, בעולם כולו ככלל ובישראל כפרט, עלתה בעשורים האחרונים בצורה דרמטית והגיעה >

מאמר: נוטלים מעל 8 תרופות ביום?

נוטלים מעל 8 תרופות ביום?​

"בשבוע שעבר הגיע אליי מטופל מבוגר הנוטל כמות שיא של 22 תרופות שונות! האם כמות כזו של תרופות הכרחית?.. >

מאמר: אורח חיים בריא והחיים הטובים

אורח חיים בריא והחיים הטובים

היום זה כבר ברור, שבכדי לשמור על הגוף ולהאריך ימים, חשוב לשמור על תזונה נכונה. תזונה נכונה ותפריט >

מאמר: העתיד של הדיור המוגן כבר כאן

העתיד של הדיור המוגן כבר כאן

"מי היה מאמין שאגיע לגיל שמונים", אמר לי פעם סבי, שנפטר לפני בגיל 95 ממחלה ממארת. "רק בבית, חיימל" >

התבגרות מוקדמת בילדות

התבגרות מוקדמת בילדות

התבגרות מוקדמת מוגדרת כהופעת סמני התבגרות מגיל המוקדם מהתקין לאוכלוסייה בריאה. התבגרות מוקדמת >

מניעת נפילות בגיל הזהב

מניעת נפילות בגיל הזהב

עם השנים שעוברות, הגוף שלנו הופך לחלש ופגיע יותר משהיה בעבר, דבר המוביל לעלייה בשיעור הפציעות והנפילות בגיל הזהב.

הקשר בין סכרת למחלות לב

הקשר בין סכרת למחלות לב

סכרת-מחלה המוכרת עוד מימי קדם. אחד מכל 11 איש בעולם חולה בסוכרת.
90% מהם חולים בסכרת מסוג 2 - סוכרת שאינה תלויה באינסולין.
חלק מחולי הסכרת מפתחים מחלות לב ולכן מוגדרת כמגיפה. >

מנויים ממליצים

שירות אמין ומקצועי

מכשיר הקרדיו סים של נטלי

קרדיו-סים בחו"ל

אתכם גם בנופש או נסיעה עסקית

מכשיר הקרדיו סים של נטלי אתכם גם בנופש או נסיעה עסקית ומאפשר לכם לטוס בטוחים ורגועים.

בעת הצורך, תוכלו ליצור קשר עם מוקד החירום שלנו ולבצע שידור א.ק.ג מהמדינה בה אתם שוהים.

מכשיר הקרדיו-סים של נטלי פועל במרבית רשתות הסלולר בעולם אך לא בכולם.

על מנת לוודא שרשת הסלולר במדינת היעד תומכת בטכנולוגיה על בסיסה פועל המכשיר, הנכם מתבקשים ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות הטכני, 7 ימי עסקים טרם הנסיעה ומוקד השירות יבדוק את הנושא וינחה אתכם בהתאם.

קרדיו סים של נטלי

פירוט תשלומים לשנת 2019

הסבר חוברת דיוור ללקוחות לשנת 2019

תיקון 33 לחוק הגנת הצרכן קובע כי בעסקה מתמשכת תחול חובה על העוסק לשלוח למענו של הצרכן, בכל שנה, הודעה ובה פירוט חיובים שנתי.

פירוט החיובים השנתי כולל את פירוט הסכומים שבהם חויב הצרכן מה-1 בינואר עד 31 בדצמבר של השנה שחלפה, לרבות פירוט חיובים בשל עסקאות נלוות לעסקה המתמשכת ואת סכומם הכולל.

דמי המנוי החודשיים צמודים למדד המחירים לצרכן ומתעדכנים בהתאם לשינוי החל במדד המתפרסם ב- 15 לכל חודש. לפיכך, השינוי יכול לנבוע, בין היתר, משינוי במדד ו/או משינוי שנעשה בתמהיל השירותים, בעקבות שדרוג או שנמוך.

במידה ולא מופיע סכום בחודש מסוים, הרי שלא התקבל תשלום בפועל בחודש זה.

שים/מי לב, במקרה כזה, סביר שהסכום נגבה בחודשים שלאחר מכן.   

פירוט החיובים השנתי נשלח ללקוח המופיע במנוי גם אם הוא אינו המשלם.

במידה וכל המנויים רשומים תחת חשבון אחד, תקבל/י דו”ח שנתי מרכז אחד בלבד. במידה וכל מנוי רשום על חשבון אחר, תקבל/י דו”ח שנתי מסכם עבור כל מנוי בנפרד.

פירוט התשלומים מתייחס לתשלומים שהתקבלו במהלך שנת 2018. גם לקוחות, אשר אינם מנויים עוד על שירותי החברה נכון למועד הפקת הדוח, אך היו לקוחות החברה בשנת 2018 או בחלק ממנה, מקבלים את המכתב ובו פירוט הנוגע לתקופת היותם מנויים.

הדו”ח השנתי המסכם  מעודכן נכון ליום הפקת הדו”ח- 13.3.2019 ייתכן כי החשבון שכבר שילמת שולם לאחר שהופק הדו”ח השנתי המסכם. במידה ולא, תוכל/י ליצור קשר עם מחלקת הגבייה בטלפון מספר 1700-700-180 לצורך בירור.

התשלומים המשתנים הינם חיובים חד פעמיים שנגבו במהלך שנת 2018, כגון: השתתפות עצמית של ביקור רופא, דמי התקנת מכשיר, תשלום בגין חוב ו/או דמי השמשת מכשיר.

ההחזרים שמופיעים בדו”ח השנתי הינם החזרים שבוצעו באמצעות העברה לחשבון הבנק. החזרים שבוצעו באמצעות כרטיס אשראי ו/או בדמי המנוי אינם יופיעו בדו”ח זה. למידע נוסף בנוגע להחזרים תוכל/י לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 1700-700-180.

הכרטיס הינו כרטיס אישי ומכיל את המידע הבא: מספר הטלפון של מוקד החירום, מספר המנוי שלך, פרטיך האישיים  ופרטי איש קשר לפניה במקרה חירום. פרטים אלו יסייעו לך להזדהות באופן מהיר בפנייתך למוקד החירום ולקבל שירות מהיר יותר.

במידה ואחד מהפרטים בכרטיס אינו מעודכן, תוכל/י לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 1700-700-180 לשם עדכון הפרטים.

מימוש כל הטבה יתבצע בהתאם להוראות בית העסק, כפי שמצוין על גבי ההטבה עצמה.

למידע נוסף תוכל/י לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 1-700-700-180 .

השאירו פרטים ונציג נטלי יחזור אליכם בהקדם

פניות אלה אינן למקרים דחופים/לבקשת סיוע רפואי

שירות לקוחות: 1-800-555-222 / cs@natali.co.il

מוקד חירום: 1-700-50-50-66

אגף מכירות: 1-700-50-1212

פניות ציבור: פקס: 03-6959008 / pniot-natali@natali.co.il

שירותי בריאות התלמיד: 1-700-504-121
טלפון: 03-6076134 פקס: 03-5348475

Logo Natali Health Care Services

Healthcare Solutions

Please fill out the following contact form

Company headquarters:

השאירו פרטים ונציג נטלי יחזור אליכם בהקדם

או חייגו 1-700-50-12-12

הצטרפות לשירותי נטלי

פניות אלה אינן למקרים דחופים/לבקשת סיוע רפואי

השאירו פרטים ונציג נטלי
יחזור אליכם בהקדם

פניות אלה אינן למקרים דחופים/לבקשת סיוע רפואי