רופא עד הבית
מהפכת הדיור המוגן בבית
לקוחות ממליצים

צור קשר


דיוור ללקוחות 2017

שאלות ותשובות

                                  

מדוע נשלח אליי דו"ח שנתי זה?

תיקון 33 לחוק הגנת הצרכן קובע כי בעסקה מתמשכת תחול חובה עלהעוסק לשלוח למענו של הצרכן,   

בכל שנה, הודעה ובה פירוט חיובים שנתי.

 

מה כולל פירוט החיובים?

פירוט החיובים השנתי כולל את פירוט הסכומים שבהם חויב הצרכן מה- 1 בינואר עד  ה- 31 בדצמבר של 

השנה שחלפה, לרבות פירוט חיובים בשל עסקאות נלוות לעסקה המתמשכת ואת סכומם הכולל.

 

 

 

מדוע יש הבדל במחיר בין חודש לחודש?

דמי המנוי החודשיים צמודים למדד המחירים לצרכן ומתעדכנים בהתאם לשינוי החל במדד המתפרסם   

ב- 15 לכל חודש. לפיכך, השינוי יכול לנבוע, בין היתר, משינוי במדד ו/או משינוי שנעשה בתמהיל

שירותים, בעקבות שדרוג או שנמוך.

 

ראיתי בדו"ח שבחלק מהחודשים לא מופיע סכום, האם ייתכן?

במידה ולא מופיע סכום בחודש מסוים, הרי שלא התקבל תשלום בפועל בחודש זה.

שים/מי לב, במקרה כזה, סביר שהסכום נגבה בחודשים שלאחר מכן. 

 

למי נשלח המכתב?

פירוט החיובים השנתי נשלח ללקוח המופיע במנוי גם אם הוא אינו המשלם.

 

במידה ורשומים תחת המנוי כמה לקוחות, האם אקבל עבור כל לקוח דו"ח שנתי מסכם?

במידה וכל המנויים רשומים תחת חשבון אחד, תקבל/י דו"ח שנתי מרכז אחדבלבד. במידה וכל מנוי

רשום על חשבון אחר, תקבל/י דו"ח שנתי מסכם עבור כל מנויבנפרד.

 

המנוי שלי מבוטל. מדוע קיבלתי מכתב?

פירוט התשלומים מתייחס לתשלומים שהתקבלו במהלך שנת 2016. גם לקוחות, אשר אינם מנויים עוד 

על שירותי החברה נכון למועד הפקת הדוח, אך היו לקוחות החברה בשנת 2016 או בחלק ממנה, 

מקבלים את המכתב ובו פירוט הנוגע לתקופת היותם מנויים.

 

  

מדוע מופיע במכתב כי קיימת יתרת חוב למרות ששילמתי?

הדו"ח  השנתי המסכם  מעודכן נכון ליום הפקת הדו"ח ה - 17.4.2017. ייתכן כי החשבון שכבר שילמת שולם לאחר שהופק הדו"ח השנתי המסכם. במידה ולא, תוכל/י ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בטלפון  1800-555-222 לצורך בירור.    
 

 

מה כוללים התשלומים המשתנים?

התשלומים המשתנים הינם חיובים חד פעמיים שנגבו במהלך שנת 2016, כגון: השתתפות עצמית של

ביקור רופא, דמי התקנת מכשיר, תשלום בגין חוב ו/או דמי השמשת מכשיר.

 

 

 

במכתב מוצגים החזרים שבוצעו. מדוע ההחזר שקיבלתי אינו מופיע במכתב?
ההחזרים שמופיעים בדו"ח השנתי הינם החזרים שבוצעו באמצעות העברה לחשבון הבנק. החזרים
שבוצעו באמצעות כרטיס אשראי ו/או בדמי המנוי אינם יופיעו בדו"ח זה. למידע נוסף בנוגע להחזרים תוכל/י לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 3380* .


קיבלתי כרטיס זיהוי, למה הוא משמש?
הכרטיס הינו כרטיס אישי ומכיל את המידע הבא: מספר הטלפון של מוקד החירום, מספר המנוי שלך,   פרטיך האישיים  ופרטי איש קשר לפניה במקרה חירום. פרטים אלו יסייעו לך להזדהות באופן מהיר בפנייתך למוקד החירום ולקבל שירות מהיר יותר.
במידה ואחד מהפרטים בכרטיס אינו מעודכן, תוכל/י לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 3380* לשם עדכון הפרטים.


קיבלתי חוברת, כיצד אני ממש/ת את ההטבות?
מימוש כל הטבה יתבצע בהתאם להוראות בית העסק, כפי שמצוין על גבי ההטבה עצמה. 
למידע נוסף תוכל/י לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 3380*

 

 

אודות נטלי

חברת נטלי הוקמה בשנת 1991 והפכה במהרה לחברה המובילה בארץ לשירותי חירום רפואיים.
החברה מספקת - במשך 24 שעות ביממה- שירותים מצילי חיים, לעשרות אלפי מינויים בישראל שבחרו לסמוך עלינו בכל ליבם.
מתוך חתירה בלתי פוסקת להעניק ללקוחות החברה שירות ומכשור שישפרו באופן משמעותי את איכות חייהם, התמזגה נטלי בשנת 2007 עם חברת סקיולייף, ומאז אנו מעניקים פתרון מושלם בתחום הטלרפואה ולחצני המצוקה בישראל

לכ-100 אלף לקוחות.
למידע נוסף לחץ כאן