Our customer service call center is at your service
Sunday – Thursday, 08:30 – 15:30
To view / download (PDF Hebrew)
Also here for you when you are on vacation or on a business trip
2019 To view / download (PDF Hebrew)
The Natali Cardio SIM card is also available for leisure or business travel, allowing you to fly safely and calmly.
If necessary, you can contact our emergency call center and send ECG data from the country you are staying in.
Natali’s Cardio SIM card works in most, but not all, cellular networks in the world
To make sure that the cellular network in the destination country supports the device technology, contact the customer technical service center 7 days before the trip and its representatives will investigate the matter and guide you accordingly.
תיקון 33 לחוק הגנת הצרכן קובע כי בעסקה מתמשכת תחול חובה על העוסק לשלוח למענו של הצרכן, בכל שנה, הודעה ובה פירוט חיובים שנתי.
פירוט החיובים השנתי כולל את פירוט הסכומים שבהם חויב הצרכן מה-1 בינואר עד 31 בדצמבר של השנה שחלפה, לרבות פירוט חיובים בשל עסקאות נלוות לעסקה המתמשכת ואת סכומם הכולל.
דמי המנוי החודשיים צמודים למדד המחירים לצרכן ומתעדכנים בהתאם לשינוי החל במדד המתפרסם ב- 15 לכל חודש. לפיכך, השינוי יכול לנבוע, בין היתר, משינוי במדד ו/או משינוי שנעשה בתמהיל השירותים, בעקבות שדרוג או שנמוך.
במידה ולא מופיע סכום בחודש מסוים, הרי שלא התקבל תשלום בפועל בחודש זה.
שים/מי לב, במקרה כזה, סביר שהסכום נגבה בחודשים שלאחר מכן.
פירוט החיובים השנתי נשלח ללקוח המופיע במנוי גם אם הוא אינו המשלם.
במידה וכל המנויים רשומים תחת חשבון אחד, תקבל/י דו”ח שנתי מרכז אחד בלבד. במידה וכל מנוי רשום על חשבון אחר, תקבל/י דו”ח שנתי מסכם עבור כל מנוי בנפרד.
פירוט התשלומים מתייחס לתשלומים שהתקבלו במהלך השנה החולפת. גם לקוחות, אשר אינם מנויים עוד על שירותי החברה נכון למועד הפקת הדוח, אך היו לקוחות החברה בשנת 2020 או בחלק ממנה, מקבלים את המכתב ובו פירוט הנוגע לתקופת היותם מנויים.
הדו”ח השנתי המסכם מעודכן נכון ליום הפקת הדו”ח. ייתכן כי החשבון שכבר שילמת שולם לאחר שהופק הדו”ח השנתי המסכם. במידה ולא, תוכל/י ליצור קשר עם מחלקת הגבייה בטלפון מספר 1700-700-180 לצורך בירור.
התשלומים המשתנים הינם חיובים חד פעמיים שנגבו במהלך השנה החולפת, כגון: השתתפות עצמית של ביקור רופא, דמי התקנת מכשיר, תשלום בגין חוב ו/או דמי השמשת מכשיר.
ההחזרים שמופיעים בדו”ח השנתי הינם החזרים שבוצעו באמצעות העברה לחשבון הבנק. החזרים שבוצעו באמצעות כרטיס אשראי ו/או בדמי המנוי אינם יופיעו בדו”ח זה. למידע נוסף בנוגע להחזרים תוכל/י לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון 1700-700-180.
Enter your details and a Natali representative will get back to you shortly
Or Dial 1-700-50-12-12
This is not for inquiries regarding urgent cases/requests for medical assistance
Healthcare Solutions
Please fill out the following contact form
Enter your details and a Natali representative will get back to you shortly
OR dial 1-700-50-12-12
This is not for inquiries regarding urgent cases/requests for medical assistance
Enter your details and a Natali representative will get back to you shortly
This is not for inquiries regarding urgent cases/requests for medical assistance
Natali cares for your medical safety through all stages of life
Special price for those who are registered on our website:
Special price for those who are registered on our website:
Special price for those who are registered on our website:
*For Families up to 5 people (extra NIS 6 per month for each additional family member)
*Minimum age 6 year, maximum age 55