נטלי מפעילה מערכי שירות בתחום הבריאות בפריסה ארצית ללקוחות שרכשו פוליסות בריאות וכתבי שרות בחברות ביטוח.
נטלי מעניקה מענה כולל לצרכי לקוחותיה, תוך עמידה בסטנדרטים ניהוליים, תפעוליים ושירותיים. כל אלו מופעלים באמצעות מוקדים טלפוניים מתקדמים הפועלים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
פניה לספקים שבהסדר מאפשרת לכם ליהנות מהשירות, מבלי לשלם מכיסכם תשלום נוסף כלשהו מלבד תשלום דמי השתתפות עצמית. הליך זה חוסך לכם זמן והוצאות כספיות נלוות עד לקבלת ההחזר.