לחצני מצוקה וסיוע

נטלי לחצני מצוקה וסיוע

לחצני מצוקה ושירותי המוקד
של חברת נטלי

בכל מקום, בכל שעה
נטלי תמיד איתך

עם נטלי אתם אף פעם לא לבד. גם במצבים בהם אתם בבעיה ולא ניתן להתקשר או לדבר, ברגע שלחצתם, אנחנו נדע שאתם במצוקה ונשלח עזרה. נטלי היא הביטחון והשקט הנפשי שלכם!

חברת נטלי מספקת ללקוחותיה שירותים באמצעות מגוון רחב של לחצני מצוקה בטכנולוגיות מתקדמות המותאמות לצרכי כל לקוח ולקוח. תהליך ההתחברות לשירות פשוט נוח ומהיר, והתוצאה מקנה את השקט הנפשי והביטחון החשוב ללקוחותינו ולבני משפחותיהם.

השירותים שלנו

מגוון רחב של שירותים בהתאמה אישית למנויי נטלי

מוקד חירום מצוקה וסיוע

חברת נטלי מספקת ללקוחותיה שירותים באמצעות מגוון רחב של לחצני מצוקה בטכנולוגיות מתקדמות המותאמות לצרכי הלקוח.
תהליך ההתחברות לשירות פשוט נוח ומהיר, מתבצע בבית הלקוח והתוצאה מקנה את השקט הנפשי והביטחון החשוב ללקוחותינו.

הקשר עם מוקד החירום מתבצע במהירות וביעילות על ידי שימוש בטכנולוגיות שונות כגון: טלפונים רגילים, לחצנים נייחים, טכנולוגיית "דקט" וכן מערכות סלולאריות המאפשרים ללקוח לבחור את האמצעי המתאים והנוח לו ליצירת קשר ישיר ומהיר עם מוקד החירום של נטלי. גם במקרים בהם המנוי במצוקה, כך שלא יכול להתקשר או לדבר, בעת לחיצה על הלחצן, מערכות החברה אשר מצוידות בתוכנות מתקדמות, מאפשרות מיד עם קבלת השיחה לקבל על הצג בעמדת המוקדן את זהות המנוי ומאפייניו ובהתאם לצורך, אנשי מוקדי החירום ישלחו את העזרה הדרושה.

מכשירים ומוצרים

נטלי פלוס +

לראשונה בישראל! מערכת ביתית חכמה ומתקדמת של לחצני מצוקה ומשדרי מצוקה המאפשרת מגוון רחב של פתרונות השומרים עליך בעת הצורך ובעיקר במצבי מצוקה.

המערכת מבטיחה חיבור מהיר ונוח למוקד החירום והסיוע של נטלי על מנת לחזק את תחושת הבטחון בסביבה הטבעית שלך – בבית.

המערכת מבוססת על רכזת מתקדמת הפועלת במגוון טכנולוגיות (קו רגיל, סלולרי,wi-fi, Dect) ומאפשרת חיבור למכשירים נלווים רבים המותקנים בבית המנוי.
המערכת מודולרית ומאפשרת כי המכשירים אשר יותקנו בבית המנויים יותאמו לצרכי כל בית ובית.
מגוון המכשירים מאפשר לחבר את הבית גם לצרכי נוחות (טלפון אלחוטי, משדר אלחוטי הפועל גם ממרפסת או חצר הבית), אך מסייעת גם במצבי חירום – משדרי קיר בעלי חוט משיכה המאפשר להזעיק עזרה גם במקרה של נפילה ללא יכולת לקום במקומות כמו חדר השינה, חדרי האמבטיה והשירותים.
במידה והופעלה קריאת מצוקה, תתקבל שיחת חירום מזוהה במוקד החירום והסיוע של החברה.

המערכת כוללת:

רכזת מתקדמת וחכמה

משדר יד

משדר אלחוטי נייד (דקט)

לחצן ביתי הכולל רמקול עוצמתי ומיקרופון המאפשר לקבל גם שיחות טלפון רגילות ופועל גם מהמרפסת או מחצר הבית (בלעדי).

שפופרת דקט

(מכשיר טלפון אלחוטי לכל דבר) הכולל גם לחצן מצוקה

משדרי קיר בעלי חוט משיכה להתקנה במקומות שונים בבית

חדר השינה, חדר האמבטיה והשירותים. ניתן להתקין מספר יחידות בדירה. מומלץ להתקין לפחות 2 יחידות קיר במקלחת ובשירותים

גלאים נוספים אופציונאלים | בקרוב

(עשן, גז, תנועה)

נטלי פלוס +

נטלי נייד

לחצן מצוקה נייד, לשימוש מחוץ לבית, אמצעי משלים למערכת הביתית.
מכשיר מתקדם וחדשני המאפשר קישור למוקד החירום של נטלי ולנשיאה מחוץ לבית.

הלחצן הנייד קל משקל, נוח ופשוט לתפעול, מבוסס על תקשורת סלולארית, דוחה מים (מתאים גם בימים גשומים).

נטלי נייד מאפשר חיבור ישיר 24/7 עם מוקד החירום של נטלי. בעת לחיצה על הלחצן נפתח רמקול המאפשר למוקד נטלי לשוחח עם המנוי או עם מי שנמצא בסביבתו. במקרה של חשש לשלום המנוי, מוקד נטלי יבצע שיחה יזומה ישירות ללחצן במטרה לשוחח עם המנוי.

* מיועד עבור מנויי נטלי בלבד וניתן להזמין אותו רק כשירות נוסף על מגוון השירותים הקיימים.

תומך מיקום GPS

כאשר איתור המנוי מותנה בקליטת לוויינים, זמינות רשת סלולארית ואינו מחליף הצורך בשיחה עם מוקד החירום ומהווה כלי עזר בלבד.

纳塔力移动服务| נטלי נייד

לחצן מצוקה

מערכת ובה לחצן מצוקה נייד ולביש בבית ורכזת המותקנת בבית המנוי המאפשרת תקשורת ישירה עם מוקד החירום מבלי הצורך לחייג.

במקרים בהם אדם נפל ואינו יכול לקום או לדבר, לחיצה על הלחצן הלביש שעל היד תקשר אותו עם מוקד החירום, שם יבינו כי הוא במצוקה וזקוק לעזרה, גם אם אינו יכול לדבר. פרטיו האישיים וכתובתו יופיעו במערכת, יוצגו לנציג המוקד ועזרה מתאימה תשלח אליו בהקדם.

תקשורת ישירה עם מוקד החירום מבלי לחייג

דוחה מים

לחצן מצוקה של נטלי

לחצן מצוקה טלפוני מתקדם

יחידה אחת המשלבת טלפון ולחצן מצוקה אשר תוכננה במיוחד עבור לקויי ראייה וכבדי שמיעה

במקרים בהם אדם נפל ואינו יכול לקום או לדבר, לחיצה על הלחצן הלביש תקשר אותו עם מוקד החירום, שם יבינו כי הוא במצוקה וזקוק לעזרה, גם אם אינו יכול לדבר. פרטיו האישיים והמיקום שלו יופיעו במערכת הייחודית ועזרה תשלח אליו בהקדם.

יחידה משולבת תוכננה במיוחד עבור לקויי ראייה וכבדי שמיעה

לחצן מצוקה טלפוני מתקדם

מוקד חירום מצוקה וסיוע

הניסיון של חברת נטלי, עם יותר משלושים שנה בתחום, תוך מתן שירות לעשרות אלפי לקוחות גרם לה להקים את מוקד המצוקה הגדול והמתקדם ביותר בארץ.

זו הסיבה שאנו מספקים שירות הכולל לחצן מצוקה, כזה שיאפשר ליצור קשר מהיר ונוח עם המוקד מבלי צורך לחייג.

עם לחיצה על הלחצן, צוות המוקד מקבל את פרטי הזיהוי ובעיקר את מיקומו של המנוי כך שידעו לספק לו את הסיוע הנדרש גם אם אינו יכול לדבר.

המוקד יזעיק במידת הצורך את שירותי החירום הנדרשים על מנת לתת פתרון מיידי לבעיה. ניתן להזעיק או ליצור קשר עם המוקד באמצעות לחצן המצוקה או באמצעות הטלפון.

המוקד פועל 24/7, 365 ימים בשנה על ידי מוקדנים מיומנים אשר הוכשרו על מנת לסייע בשעת חירום ולקשישים במצוקה.

במוקד מופעלת מערכת מחשוב ותקשורת מהמתקדמות ביותר, קיים מידע מפורט לגבי כל מנוי.

המוקד מתאפיין בזמן תגובה קצר ובמתן שירותים מדוייקים ומתאימים.

ביקור בית של רופא

רופאים וביקורי בית
עד אליכם

חברת נטלי מפעילה מערך של רופאים בפריסה ארצית, הפועלים סביב השעון בכל ימות השנה (למעט יום הכיפורים, במהלכו המוקדים זמינים ובמידת הצרוך מוזנק אמבולנס לבית המטופל), אשר יגיעו לביקור בית על מנת לספק עבורך מענה רפואי (למקרים שאינם מסכני חיים).

הרופאים מצויידים בתרופות לטיפול ראשוני עד להגעה לרופא המשפחה או לבית המרקחת, מכשיר א.ק.ג, מד לחץ דם ומכשור לבדיקות סוכר ושתן.

השירותים כוללים: בדיקה קלינית, עזרה רפואית ראשונית, מתן טיפול תרופתי ל-24 שעות, או, כאמור, עד להגעה לרופא המשפחה/בית המרקחת, והפניה למיון במידת הצורך.

מערך ביקורי הבית הרפואיים מפוקח ומנוהל ע”י המנהל הרפואי של קבוצת נטלי אשר שימש עד לאחרונה כראש המחלקה לרפואה דחופה במרכז הרפואי שיבא, תל השומר.

מוקד ייעוץ רפואי טלפוני

שעות פעילות של השירות-24/7 במשך כל השנה (לרבות יום כיפור)

חברת נטלי מפעילה מוקד יעוץ רפואי טלפוני 24 שעות ביממה, בהצלחה רבה  כבר יותר מ30 שנה.

בימים אלו, יותר מתמיד, רופאי המוקד, מסייעים ונותנים מענה ראשוני למנויים זכאים ומהווים  תמיכה ורשת בטחון, למתקשר ומשפחתו, מבלי לצאת מהבית.

הייעוץ ניתן על ידי רופאי המוקד ומהווה שירות מידע בלבד, ובמידת הצורך, אם קיימת בעיה דחופה, אף ניתנת הפנייה לחדר מיון, ובכך נחסך מהמנוי זמן רב והוצאה כספית גדולה.

מהו שירות ייעוץ רפואי טלפוני

  • הרופא שלנו ישוחח אתכם כדי לאבחן את הבעיה הרפואית. לאחר מכן ייעץ כיצד לנהוג ובמידת הצורך ינחה כיצד לפעול (לדוגמא ליטול תרופה מסוימת) או יפנה להמשך טיפול או מעקב אצל הרופא המטפל שלך.
  • אם הרופא קבע שיש חובה להגיע לחדר המיון – תקבלו הפניה מתאימה ודיגיטלית אוטומטית למיון הרלוונטי.

יש להכין לפני השיחה אמצעי מזהה וכל מידע נוסף שנראה לכם חשוב ורלוונטי

שימו לב:
זהו אינו שירות חירום, אם לדעתך הבעיה אינה סובלת דיחוי, ניתן לפנות למוקדי החירום או למיון

הזנקת אמבולנס
והחזר הוצאות

העלייה בתוחלת החיים, התגברות המחלות בגיל המבוגר והירידה בתפקוד המוטורי – כל אלה מובילים לכך שלבני הגיל השלישי ישנו צורך גובר והולך לשירותי פינוי אמבולנס.

המוקד המקצועי של נטלי יסייע ויוודא הזנקת האמבולנס המתאים ויעשה ככל שביכולתו כדי לספק לצוות האמבולנס מידע חיוני על המטופל, הנמצא במערכות החברה.

חברת נטלי מציעה לכם החזר מלא של הוצאות פינוי באמבולנס במידה והפינוי לבית החולים הסתיים ללא אשפוז.

* הזמנת האמבולנס נעשית דרך מוקד החברה וההחזר מתבצע לאחר מיצוי  זכויות

מעבדה עד הבית

חברת נטלי מספקת למנוייה את שירות מעבדה עד הבית.

עובד מקצועי מגיע לבית הלקוח ומבצע אחת או יותר מהבדיקות הבאות: דם, שתן, תפקודי כבד, פרופיל שומנים, קרישה.

לרשימת הבדיקות המאושרות לחץ כאן

סייר בטחון

חברת נטלי מציעה ללקוחותיה רשת הגנה בטיחותית בבית. בכל מקרה של חשד לפגיעה בביטחון האישי בבית, חברת נטלי שולחת  סייר ביטחון המצויד בנשק. הסייר יבצע בדיקה חיצונית של הבית ויעדכן את הלקוח בממצאי בדיקתו. במקרה של צורך בסיוע מיוחד (מד”א, מכבי אש, משטרה, מנעולן וכו’) או במקרה שהסייר לא הצליח ליצור קשר עם הלקוח, הוא ידווח למוקד החירום אשר יפעל להמשך טיפול מהיר ויעיל.

שירות בעלי מקצוע בחירום

במסגרת שירות זה מספקת חברת נטלי שירותי חירום בתחזוקת הבית. מטרת השירות היא לסייע בנזקי חירום בבית הלקוח וכדי למנוע נזק נוסף.

השירות ניתן על ידי אנשי מקצוע בתחומי האינסטלציה, החשמל והפריצה, באירועים דוגמת:

  • בעיות אינסטלציה וצנרת
  • בעיות חשמל הגורמות להפסקת חשמל מוחלטת שמקורן בביתו של המנוי לשירות
  • מנעולן מוסמך – פתיחה / שבירת מנעולים כאשר המנוי נתן הסכמה מפורשת לכך

שירות תיקונים בסיסי
"ידיד זהב"

חברת נטלי מציעה את שירות “ידיד זהב”, שבמסגרתו בעל מקצוע מטעם חברת נטלי מבצע עבור הלקוח מטלות בסיסיות בתחזוקת הבית כגון: תיקון תריסים, התקנת קולבים ומדפים, תליית תמונות, תיקון חבלי כביסה, התקנת מאחזים באמבטיה ובשירותים, הורדת ותליית וילונות, החלפת נורות, החלפת מושבי אסלה, וכו’.

ידיד טלפוני

החברה מספקת שירות שבמסגרתו מתבצעות שיחות יזומות ללקוחות המתגוררים בגפם וזקוקים לתשומת לב מתמדת. השירות נותן למנויים תחושת חיוניות, שייכות וחברה. במצבים בהם ישנם אירועים חריגים, החברה תעדכן את אנשי הקשר של המנוי.

השאירו פרטים ונציג נטלי יחזור אליכם בהקדם

או חייגו 1-700-50-12-12

הצטרפות לשירותי נטלי

פניות אלה אינן למקרים דחופים/לבקשת סיוע רפואי

השאירו פרטים ונציג נטלי יחזור אליכם בהקדם

פניות אלה אינן למקרים דחופים/לבקשת סיוע רפואי

שירות לקוחות: 1-800-555-222 / cs@natali.co.il

מוקד חירום: 1-700-50-50-66

אגף מכירות: 1-700-50-1212

פניות ציבור: פקס: 03-6959008 / pniot-natali@natali.co.il

שירותי בריאות התלמיד: 1-700-504-121
טלפון: 03-6076134 פקס: 03-5348475

Logo Natali Health Care Services

Healthcare Solutions

Please fill out the following contact form

Company headquarters:

השאירו פרטים ונציג נטלי
יחזור אליכם בהקדם

פניות אלה אינן למקרים דחופים/לבקשת סיוע רפואי

מבצעים מובילים ושירותים חדשים

נטלי דואגת לבטחון הרפואי שלכם בכל שלבי החיים

דילוג לתוכן