כתבי שירות לחברות ביטוח ולארגונים

שירותים בבריאות בפריסה ארצית

לכלל מבוטחי נטלי
במסגרת פוליסות ביטוח

נטלי מפעילה מערכי שירות בתחום הבריאות בפריסה ארצית ללקוחות שרכשו פוליסות בריאות וכתבי שרות בחברות ביטוח.

נטלי מעניקה מענה כולל לצרכי לקוחותיה, תוך עמידה בסטנדרטים ניהוליים, תפעוליים ושירותיים. כל אלו מופעלים באמצעות מוקדים טלפוניים מתקדמים הפועלים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

השירותים שלנו

השירותים והזכאויות הניתנים למבוטחים שבהסדר

במידה ולא אותר הספק המתאים ברשימות יש לפנות למוקד הבריאות בטלפון 1700-701-100

כתובת למשלוח תביעות: חברת נטלי, מחלקת תביעות בריאות, החילזון 4, רמת גן 5231282

*פניה לקבלת השירות הינה בכפוף לקבלת טופס התחייבות לנותן השירות הרלוונטי ממוקד בריאות נטלי.

פנייה לספקים שבהסדר

פניה לספקים שבהסדר מאפשרת לכם ליהנות מהשירות, מבלי לשלם מכיסכם תשלום נוסף כלשהו מלבד תשלום דמי השתתפות עצמית.
הליך זה חוסך לכם זמן והוצאות כספיות נלוות עד לקבלת ההחזר.

טיפול בהחזרי הוצאות

מחלקת יישוב תביעות והבקרה מטפלת בהחזרי הוצאות של מבוטחי חברות הביטוח.

המבוטחים זכאים (בחלק מכתבי השירות) לקבל החזרים בגין הוצאות שונות באמצעות הגשת טופס תביעה בצירוף קבלות מקוריות.

השאירו פרטים ונציג נטלי יחזור אליכם בהקדם

או חייגו 1-700-50-12-12

הצטרפות לשירותי נטלי

פניות אלה אינן למקרים דחופים/לבקשת סיוע רפואי

השאירו פרטים ונציג נטלי יחזור אליכם בהקדם

פניות אלה אינן למקרים דחופים/לבקשת סיוע רפואי

שירות לקוחות: 1-800-555-222 / cs@natali.co.il

מוקד חירום: 1-700-50-50-66

אגף מכירות: 1-700-50-1212

פניות ציבור: פקס: 03-6959008 / pniot-natali@natali.co.il

שירותי בריאות התלמיד: 1-700-504-121
טלפון: 03-6076134 פקס: 03-5348475

Logo Natali Health Care Services

Healthcare Solutions

Please fill out the following contact form

Company headquarters:

השאירו פרטים ונציג נטלי
יחזור אליכם בהקדם

פניות אלה אינן למקרים דחופים/לבקשת סיוע רפואי